اصلاحيه بند 6 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسنادرسمي از سامانه ثبت الكترونيك اسناد (ثبت آني) از سوي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور اعلام شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، اين اصلاحيه درخصوص دستور مقرر در ماده 6 دستورالعمل مذكور صادر شده و چنين است:
«در مورد دستور مقرر در ماده 6 دستورالعمل نحوه استفاده دفاتر اسنادرسمي از سامانه ثبت الكترونيك اسناد (ثبت آني)، تنظيم و تحويل سند مورد تقاضاي متعاقدين و اصحاب سند در سامانه ثبت الكترونيك اسناد(ثبت آني) نياز به پرداخت حق الثبت و حق التحرير جديد نيست و سردفتران اسناد رسمي مكلف هستند با درج شماره و مشخصات فيش قبلي مربوط، نسبت به تنظيم و تحويل سند در سامانه مذكور اقدام كنند.»
متن اصلي اين نامه در صندوق پستي اعضا قرار داده شد.
انتهاي پيام